01.10.2024
FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA1. GDZIE DOSTARCZACIE KWIATY ?
Kwiaty dostarczamy na terenie miasta Poznania.
2. CZY ZA DOSTAWĘ I BILECIK DOLICZANA JEST DODATKOWA OPŁATA ?
Nie. Podana cena bukietu jest ostatecznym kosztem i zawiera usługę doręczenia bukietu (0zł) do odbiorcy oraz koszt bilecika (0zł) na terenie Poznania.
3. CZY W KWIACIARNI www.poznanflorist.pl MOGĘ ZAMÓWIĆ KWIATY Z DOSTAWĄ W OKOLICACH POZNANIA ?
Możliwa jest również dostawa kwiatów poza Poznań, za co doliczana jest dodatkowa opłata w zależności od odległości. Skontaktuj się z nami w celu jej ustalenia.
4. DLACZEGO MUSZĘ PODAWAĆ NUMER TELEFONU ODBIORCY KWIATÓW ?
Przed dostawą kwiatów kontaktujemy się telefonicznie z odbiorcą kwiatów w celu upewnienia się czy jest obecny pod wskazanym w zamówieniu adresem w wyznaczonym przedziale czasowym. Jeśli nie, to umawiamy się na inną godzinę. Podczas telefonowania nie zdradzamy, że przesyłką są kwiaty ani kto jest jej nadawcą.
5. JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ?
Zamówienia przyjmujemy przez stronę sklepu internetowego www.poznanflorist.pl, e-mailem biuro@poznanflorist.pl lub faxem na numer (61) 642 71 02.
6. DLACZEGO MAM WYBRAĆ KWIACIARNIĘ POZNAŃ FLORIST ?
Nasza poznańska kwiaciarnia internetowa www.poznanflorist.pl powstała z pasji do kwiatów i chęci bezpośredniego dzielenia się nią z innymi. Kupujemy kwiaty pod konkretne zamówienie, dzięki czemu mają Państwo gwarancję, że kwiaty są świeże, bo kupowane na giełdzie kwiatowej specjalnie dla Państwa. Oferujemy duży wybór świeżych kwiatów, konkurencyjne ceny, 100% zaangażowania, opanowane techniki florystyczne i doświadczenie.
7. ILE CZASU PRZED PLANOWANYM TERMINEM DORĘCZENIA KWIATÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ?
Najlepiej złożyć zamówienie z kilku lub 1 dniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą doręczenia. Można też złożyć zamówienie w dniu dostawy ale do godz. 6.00 rano, przy czym realizacja zamówienia w tym samym dniu jest możliwa po godz. 14.00.
8. JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ?
Poznań Florist proponuje Państwu szeroką ofertę bezpiecznych metod zapłaty za zamówienie. Większości metod dostarcza wykorzystywany przez nas serwis DotPay obsługujący płatności internetowe: Do płatności internetowej potrzebne są tzw. karty klasyczne, tzw. wypukłe (z wypukłym numerem karty).
Karta kredytowa: Visa, MasterCard, Eurocard, Diners Club, JCB
Przelew elektroniczny:
- mTransfer (mBank)
- Płacę z Inteligo (Inteligo)
- MultiTransfer (MultiBank)
- Przelew24 (BZ WBK)
- ING Online (ING Bank Śląski)
- Sez@m (Bank Przemysłowo Handlowy S.A.)
- Pekao24 (Bank Pekao S.A.)
- MilleNet ( Millenium Bank)
- Deutsche Bank PBC S.A.
- Kredyt Bank S.A. - KB24 Bankowość Elektroniczna
- Lukas Bank - Płać z Nordea (Nordea)
Przelew bankowy na konto:
FLORIMA ul. Lwa 17 A/3 61-244 Poznań nr konta: mbank 23 1140 2004 0000 3402 7470 1328
Kod Swift do przelewu międzynarodowego: SWIFT BREXPLPWMBK
System płatności PayPal
Przekaz pocztowy
9. KIEDY REALIZOWANE JEST ZAMÓWIENIE W PRZYPADKU PŁATNOŚCI PRZELEWEM ?
Realizacja zamówienia następuje wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub przesłaniu kopii przelewu e-mailem na adres: biuro@poznanflorist.pl, bądź faxem na nr (+48) 61 6427002.
10. CZY PRZYJMUJECIE PŁATNOŚCI GOTÓWKĄ ?
Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych.
11. CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ U WAS KWIATY ?
Nasza kwiaciarnia jest kwiaciarnią internetową i wysyłkową i nie można u nas odebrać osobiście kwiatów. Dostarczamy je pod wskazany w zamówieniu adres.
12. W JAKICH GODZINACH REALIZOWANE SĄ ZAMÓWIENIA ?
Jeżeli chcą Państwo aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie musi zostać złożone i opłacone do godziny 06:00 rano (w dni robocze), przy czym dostawa w dniu złożenia zamówienia możliwa jest po godz. 14.00. Zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmowane są do godziny 21:00 w piątek i tylko ten termin gwarantuje Państwu doręczenie przesyłki w określonym dniu. Zamówienia realizowane są w godzinach od 8:00 do 21:00 w dni powszednie i od 9:00 do 19:00 w soboty i niedziele.
13. CZY WYSYŁAJĄC KWIATY MOGĘ ZACHOWAĆ ANONIMOWOŚĆ ?
Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. W tym celu udostępniliśmy dla Państwa pole "BILECIK" i w nim mogą Państwo umieścić te informacje. Pozostawienie przy składaniu zamówienia pustego pola "BILECIK" oznacza, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA!
Przyznam, że z wielu bukietów kupionych online ta firma zrobiła taaakie wrażenie, że przewyższyła nasze oczekiwania!!! przepiękny kosz z różami, mama i inni byli pod wielkim wrażeniem!!dziękuję!!